Stallet

I stallet så red jag ett ganska hårt dressyr pass men fick tyvärr inga bra bilder när jag red för det var för mörkt men jag tog lite bilder efter och före. Jag började med att skritta fram en stund, sedan börja jobba ner honom lite. Efter en stund började jag trava och jobba honom på böjt spår. Och sen över i galopp jobbade honom även mycket på böjt spår där med. Han var jätte duktig och riktigt svettig efter jag ridit!
Två bilder innan jag ridit.
 
 
En bra bild på när jag red
 
Lite bilder efter jag ridit, Ignorera mitt ansikte.
Monis min syrras häst.
 
 

Dom andra hästarna i stallet.
Molly och Ella (mina hundar)
sist men inte minst Oliwia och monis.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0