Släkt kalas

Nu så gör vi förberedelse inför mitt släkt kalas jag fyllde ju år förra helgen. Igår kväll så bakade vi cheescake. (jag fick bestämma) Det är min favorit, specielt med kexchoklad i botten. Men nu hela morgonen har vi städat och fixat iårdning inför att gästerna ska komma. Idag blir det bara närmsta släkten så som, faster m man, mormor och morfar, farmor m man, moster och morbror m barn. Tycker att det räcker så. Till kvällsmat blir det taco gratäng. Nu så ska jag fortsätta städa och fixa iårdning mig själv. Bilder från "kalaset" kommer ikväll eller imorgon.
 
 
Mitt rum
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Karolina & Lucero

Jätte fint rum. :)

Svar: Tack :)
jumpers.blogg.se

2013-10-19 @ 19:25:58
URL: http://caballosdekaro.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0