Real Gymnasiet - VUNNIT

På hästmässan så hade Real gymnasiet en monter, där man kunde läsa information om gymnasiet. De hade också en tävling där man skulle besvara frågon om själva gymnasiet. Man skulle också fylla i vad man ville vinna. Man kunde välja mellan schabrak, hundtäcke, hästtäcke, tröja och grimma. Jag valde ett hästtäcke. 
 
Denna gången hade jag turen med mig. De smsade mig dagen efter och talade om att jag vunnit. Jag skulle igentligen åkt till det gymnasiet men undrade ifall dem kunde lägga det på Borås Ridhus så jag kunde ta det på torsdag när jag ska dit. Så imorgon så får jag det. Värkligen kul att jag vann, brukar inte ha sån tur. Själv tycker jag täcket är riktigt fint!
 
Hittade inte någon bra bild på google på täcket så denna får duga :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0