Provridning Enzo

Var igår och provred en häst som hette Enzo. En väldigt väldigt söt häst som jag gillade väldigt mycket! Men han gick inte igenom klinikbesiktningen, Det visade sig att hästen var dopad när vi var där och provred. Dopad innebär att hästen har fått sprutor för att vara lugn och den var även inte helt friskförklarad heller. Så igentligen så fick man inte ens rida hästen när jag var där och provred. Förstår mig inte på sånna människor så tyyp "drogar" sina hästar för att dom vill ha den såld. Det finns mycket sjuka människor här i världen!
Som ni ser så är Enzo ett riktigt charm troll! Och riktiigt mysig också! Men tyvärr kunde vi inte köpa honom.
 
 

Kommentarer
Postat av: Sanna

usch vad tråkigt, inte okej att folk dopar sina hästar av den anledning att dom är för pigga eller för att dom ska vara lugna :(

Svar: Ja! Nej värkligen inte förstår mig inte på sånna människor!:/
jumpers.blogg.se

2013-10-07 @ 21:14:10
URL: http://stallsackum.blogg.se
Postat av: Karolina & Lucero

Usch... Sjuka människor det finns!

Svar: Ja men eller hur! Det är väll självklart att man inte drogar sin häst!
jumpers.blogg.se

2013-10-07 @ 21:20:42
URL: http://caballosdekaro.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0