Presenter, eller kan man kalla det de?

Igår så hade jag ju släkt kalas här hemma hos oss. Vi började med att fika cheeskaken som jag baka och sedan senare på kvällen taco gratängen. 
 
Mina presenter eller om man kan kalla det de, jag fick ju bara pengar och det var de jag ville ha. Mycket bättre att själv köpa precis vad man vill ha? Presenter eller paket tycker jag igentligen är något som är inslaget i papper och snören. Som man sedan river upp. Men ja, pengar räknas vell också. Fick även mitt älskade päron som jag tycker är super fint.
 
Jag fick sammanlagt 1300kr. Nu blir det mycket shopping.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Karolina & Lucero

Håller helt med dig! Pengar är det bästa man kan få... ;) Då kan man välja ut sina presenter själv.

Svar: Ja eller hur!
jumpers.blogg.se

2013-10-20 @ 21:56:13
URL: http://caballosdekaro.se
Postat av: mlie

ja pengar är alltid uppskattat :)

Svar: Ja precis!, Nu får du gärna gå över till caballosdekaro.se för denna blogg kommer stängas ner, bloggar där ist! :)
jumpers.blogg.se

2013-10-22 @ 11:13:04
URL: http://mlieaxelsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0