Mys med Cristy

 Fotnining ute i fina höst vädret med nya jackan och en sleepover med Cristy, ja det var gårdagen. Direkt efter skolan åkte vi bussen hem till Cristy. När vi kom hem hade Cristys mamma lagat lax! Lax är värkligen godaste fisken jag vet, så vi tog och åt lite lax och tillbehör. Efter matstunden gick vi upp till hennes rum och fixa iårdning oss medans kameran laddades. Sedan letade vi upp stativet och sen var det bara ut och fota. Vi gick till vårt vanliga "foto" ställe. Det är en riktigt fin plats med sjön i bakrunden. Vi tog både enskillda foton och tillsammans. Endel bilder blev jag hyffsat nöjd med och andra blev jätte fula. Vi fick även till endel fina bilder tillsammans. När vi kännde oss klara så gick vi vidare till andra ställen och när vi båda var nöjda gick vi tillbaks hem. Tillbaka hemma så kollade vi igenom alla bilder samt åt apelsin choklads glass som jag älskar! Runt 18:50 tog vi bussen hem till mig där vi skulle sova. När vi kom hem till mig stod matem i ugnen. Vi åt sedan lasagne och kolla idol. Efter det gjorde vi hemma gjord frapino som bild och recept kommer senare på. Dom blev riktigt lyckade! Super gott. Kollade lite film och myyste resten utav kvällen/natten.
 
Bild från fotningen, jag
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0