Min daag

Idag har jag väll inte gjort något speciellt , bara vart i skolan. Vi hade mentorstid direkt  på morgonen och då skulle vi ha klassråd, och ja och min kompis Amanda är såhär studierepresentanter eller va det heter. Så jag fick bara upp och fråga typ tre frågor inför klassen. Sååå pinsamt asså! Och tyyp inga var tysa heller utan satt och prata och ja visste nt va ja skulle göra, såå pinsamt asså! Men iallafall efter mentorstiden hade vi spanska och våran spanska lärare var sjuk så vi fick gå till en annans spanska lektion. De va typ as stökigt där för dom prata så mycket så man lärde sig typ inget men de va kul ändå. Sen hade vi en liten rast innan musiken. På musiken skulle vi skriva bluestext och jag var med Emma Ida och Julia. Vi blev nästan klara har bara lite kvar. Efter musiken hade vi So och vi ska ha ett prov på onsdag så de va la bara o öva! Man ska kunna 97 städer,sjöar och lite berg osånt jag kan redan alla så jag fick hjälpa några andra. Sen hade vi mat och de va som vanligt inte gott. När vi ätit gick vi till idrotten och bytte och så. På idrotten skulle vi haft volleyboll..men vi hade en cp vikare som fråga bah: vill ni ens köra volleyboll. Och dom flesta ville ju inte de så hon bara bytte till spökboll som är ännu tråkigare. När idrotten va slut fixa vi iordning oss. Vi hade en timma och tio minuter håltimma och sen hade vi svenska. I svenskan skriver i noveller och ja blev färdig med min novell. Den handlar typ om en catfight. Vi slutade vid fem i halv fyra så jag tog bussen hem och jag har typ inte gjort något sedan jag kom hem utan bara smsat och kollat tv!
//Alexzandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0