Hittat prao plats

Har bestämt mig för att praoa på Borås Ridhus. Har pratat med ridhuschefen Sara och allt gick bra. Min kompis Cristy ska också prao där så att det blir ju roligare att vara två. Vi börkar klockan 08:00 och slutar runt 15:00. Jag tror att man får hjälpa till i stallet med alla stall syslor, in släpp och kanske planera saker. Tror iallafall att det kommer bli sjukt kul! Jag värkligen älskar allt med hästar och stall att göra, även göra mat och mocka. Skulle gärna åkt till något stall och mockat hela stallet gratis, men hade inte vart fel att få något litet för det. Men som sagt är jag riktigt taggad inför 22oktober då. Lunch käkar vi hos Klas, resturang hoven.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Karolina & Lucero

Jag har typ praktiserat på alla ridskolor som finns i hela Göteborg... Usch, hatar det! ;) Jag är inte så mycket för skitgöra och andra sidan. Men jag hoppas du ska få det roligt. :) En dag kan man ju trots allt stå ut. ;)

Svar: Haha okej!Själv så när jag hade tid över (hos min förra medryttarponny) så mockade jag alltid hela stallet och sopa hela stallet :) Bara kul!
jumpers.blogg.se

2013-10-15 @ 15:28:56
URL: http://caballosdekaro.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0