Äntligen

Idag var och igår har jag varit och provridit en häst som heter Aila. Den står i Lilla Edet en bit från Kungälv. Och den kändes faktiskt väldigt bra så jag har varit och provridit den två gånger och första gången jag var där så red jag i deras paddock. Först så jobbade jag mycket i skritten och sen gick upp och arbetade mycket i traven och även i galoppen, sedan tog jag några hopp. Kunde inte hoppa så högt utan bara 70 cm för att hon har inte hoppat så mycket utan bara tävlat lite dressyr och lös hoppat 1, 20cm. Och andra gången jag var där så red jag ut med en tjej som hette Mollie. Gick också jätte bra! Så att den kändes faktiskt så bra att jag ska ha den på foder i tre månader och sedan köpa den då. Jag är ju såklart överlycklig nu och känns som att jag äntligen hittat rätt!
Får hoppas att jag kommer ut på banan snart då. Fick tyvärr inga bra bilder som jag kan lägga ut.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0