About Alexzandra

 
Information om mig:
 
Jag är en tjej på 12 år ska fylla 13 den åttonde December, jag är alltså född år 2000. Jag bor på Trandared med min familj på fyra personer min mamma Jessica min pappa Turbo och min lilla syster Oliwia som är 5 år. Bor i staden Borås som är en väldigt regnig men rolig stad. På min fritid gillar jag att bara vara uppe i stallet och mysa med min häst eller vara i stan med vänner och shoppa lite.
 
Jag har ridit i ungefär hela mitt liv faktiskt. Fick min första häst när jag var två år bara, vi har faktiskt kvar den hästen än idag det är lilla Monis som min lilla syster rider nu. Har även haft en fjording som jag ridit nästan hela mitt liv så jag är väldigt van vid att rida. Och så letar jag ju ny häst med så ja kan ut och tävla hoppning.
 

Lite bilder på Mero och mig.
 
Har även tre hundar Molly Ella och Mira. Men Mira bor inte hemma hos mig utan hos min mormor som 20 meter bort. Molly har jag tävlat lite smått agility med. Ella är ganska ny har haft henne ett år typ.
Och en katt som heter Texas honom har vi haft sedan jag var liten.
Så till sist en hamster som är typ mest min systers men jag brukar gosa  lite med den då och då.
 Lilla Ella
Molly
 
Bild på mig och molly från agility tävlingen, julia och bella också (mobba inte hur vi ser ut)
 
 
 Agillity täning med Molly
 
 
Och min coola katt Texas.
 
Det var väll lite fakta om mig och lite utav mitt liv.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0