Häst mässan - New in

Idag har vi vart på häst mässan här i borås. Vi började dagen med att åka upp till stallet för att släppa ut hästarna, mockade och fodrade. Sedan åkte vi till ridhuset och köpte biljetter till häst mässan. Vi fick ungefär vänta i 10min innan de öppnade och så länge gick vi för att hälsa på ridskolehästarna i hagen. När vi äntligen sen kom in gick vi runt i alla små stånd. När vi kom till tredie ståndet så fick vi vara med i små tävlingar, bland annat på agria och hööks. Vi gick sedan vidare till ett stånd med häst foder. Där vi fick små täster på olika slags foder (tog några stycken). Sedan gick vi runt bland alla andra saker och då ropade det i högtalarna "nu har vinnaren av hööks tävling tagits ut, Alexzandra Olsen är välkommen att hämta sitt pris" det va ju inte direkt så att Alexzandra lyssnade på vad dom sa men som tur gjorde jag det. Vi sprang sedan dit och hon hade vunnit ett presentkort på 100:- på hööks. Schabrak, täcken, ridbyxor och sådant kollade vi också på. När klockan var runt 11:15 så kollade vi på modevisning, unghästclinic och frihetsdressyr med Tobbe Larsson. Runt 13:30 åt vi lunch på resturang Häst hoven. Mums. Fortsatte kolla runt och sen runt 4 så åkte vi hem. Det var det vi gjorde under häst mäss dagen. Nu ska vi visa lite vad vi köpte.
 
 
Alexzandras saker:
 
- Rosa reflex grimma, 127:-
- Jeans Ridbyxor, 400:-
- Olika prov foder, gratis
- Slick godis, 79:-
- Godis i alla möjliga smaker, 100:-
- Prov katt mat, gratis
- Presentkort hööks, 100:-
- Mobil skal, 100:-
- Papper på gymnasium
 
Julias saker:
 
- Rosa reflex boots, 69:-
- Rosa reflex väst, gratis med BT kort
- Massa prov foder, gratis
- Häst godis massa olika smaker, 50:-
- Prov katt mat, gratis
- Massa papper på gymnasium
- Vykort, gratis
 
 
Härlig och rolig dag!
 
 

Kommentarer
Postat av: Karolina & Lucero

Det var inte många kroner du spenderade idag! Varför lyckas jag aldrig att handla billigt. ;)

Svar: Nej precis! Kändes bra på ett sätt, men hade ändå velat ha med lite mer hem. Du är en shopoholic (stavning?)
jumpers.blogg.se

2013-10-12 @ 20:28:47
URL: http://caballosdekaro.se
Postat av: Karolina & Lucero

Jag brukar få höra att jag är en shopaholic, så jag har fått inse att jag nog är en. ;)

Svar: Haha ja!
jumpers.blogg.se

2013-10-12 @ 20:39:01
URL: http://caballosdekaro.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0